Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-11, 15:34   #25
Vegard L
Medlem

Medlem siden: Nov 2010
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Atter et innlegg om lavkarbo i nettavisene ...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

LITT uenig i at usaklige innlegg er helt fraværende, har vært inne og registrert meg og smuglest litt

I tillegg er det godt med faktabasert diskusjon fra begge sider i kostholdsdebatten, men jaggu meg var det bra med argumenter som ikke var faktabasert også - jfr "jeg er bare vanskelig".

Forumsmessig vil det jo ikke være særlig forskjell mellom lavkarbo.no og forumet på fitnessbloggen, man kan jo velge og være hvem man vil.

Jeg har derimot stor sans for tema-artiklene, da man i større grad VET hvem som har skrevet de og hvilken bakgrunn disse har. Gir litt større pondus og uttale seg om noe hvis man samtidig har en noenlunde bakgrunn innen emnet.

La meg avslutte med at jeg synes du er imponerende saklig og kunnskapsrik i dine innlegg, både her og der - og i artikler du har skrevet. Hvis bildet av deg i forumet hos fitnessbloggen er reelt deg - må jeg si at til å være såpass ung har du tilegnet deg mye fag- og menneskekunnskap på kort tid

Usaklige innlegg vil det alltid være, men syns det er færre av de der inne enn mange andre steder. Det samme gjelder dette forumet, som helt klart er et av de kostholdsforumene med høyest kunnskapsnivå.

Jeg er 23 år, så får det være opp til andre å bedømme om dette er ungt eller ikke

Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat