|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Jeg syns det er rimelig arrogant av slike plasser å anta at man kan stille opp på kort varsel. Fikk for litt siden samme behandlinga av tannlegekontoret mit fordi DE ikke hadde hatt tid til å kalle meg inn før sommeren. Det var atpåtil en time samme dag! Om man selv avlyser samme dag er de jo ikke vennligsinna liksom... 
Men jeg forsøker å gi legen cred for at det sikkert er mest pensjonister og sykemeldte de forholder seg til... Eller no....
Syns det er mest arrogant at leger/tannleger og fysioterapauter ikke eier respekt for andres tid. Har opplevd mer enn en gang å ha måttet vente i over en time. Ja, her i vinter måtte jeg faktisk vente i over to timer. Hadde jeg hatt en pressa arbeidssituasjon hadde jeg måtte forlatt og hadde jeg da vært selvstendig næringsdrivende så hadde jeg blitt å sendt regning for no-show på legen.ede
BTW: Fastlegen min er syk (jada, leger blir syke de også) og jeg trenger en henvisning til fysio. DET ER JO KUL UMULIG fordi fastlegen ikke er tilstede for å skrive under på den. I beg your pardon, men han deler da vitterlig lista si med de andre legene på senteret og det er snakk om ett stempel og en signatur. HVORFOR kan de ikke skrive under på den?
|