Opprinnelig lagt inn av huldra99, her. Har akkurat laget disse.... å jeg kan bare si...... GUD Å GUD DI VA NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDELIG.. Smakte på de første som var begynt å stivne da di siste var ferdig.. og vips der var 3 biter borte før de havna i fryseren.. Fikk 50 biter så d ble ca 0,5 karber pr stk.. kanskje litt mindre for det ble sjokolade igjen som jeg satte i kjøleskapet. Sier det en gang til.. NYYYYYYYYYYYYYYYDELIG: hearts: Regnerdisse må låses inne med hengelås for at gubben ikke skal spise dem opp mens jeg er på jobb
Opprinnelig lagt inn av huldra99, her.
Har akkurat laget disse.... å jeg kan bare si...... GUD Å GUD DI VA NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDELIG.. Smakte på de første som var begynt å stivne da di siste var ferdig.. og vips der var 3 biter borte før de havna i fryseren.. Fikk 50 biter så d ble ca 0,5 karber pr stk.. kanskje litt mindre for det ble sjokolade igjen som jeg satte i kjøleskapet. Sier det en gang til.. NYYYYYYYYYYYYYYYDELIG: hearts: Regnerdisse må låses inne med hengelås for at gubben ikke skal spise dem opp mens jeg er på jobb
Så bra da!!! Fikk du sjokolade til overs også??? WOW!! Det klarte ikke jeg