Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-11, 09:25   #32
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Forstår ingenting

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Nå er jeg så sint og lei meg. To og en halv uke uten noe nedgang. I går kuttet jeg helt ut meieriprodukter, men vekta har ikke rikket seg til i dag. Når kan jeg forvente å gå ned hvis det er meieriprodukter som er partystopper? For hvis det ikke skjer noe på noen dager, må jeg vel heller teste ut om det er noe annet som ødelegger? Dette gikk så fint i fjor, skjønner ingenting og mistet helt motivasjonen.

Det er litt vel forventningsfullt og tro at om man gjøre endringer en dag så vil det gi resultater dagen derpå. Gi det en uke eller to ihvertfall.
Imens kan det være greit for deg og jobbe litt med motivasjonen for å spise lavkarbo, er det kun vekt? Har du brukt målebånd? Veier du deg for ofte?
Hva er alternativet - endre kosthold igjen?

Hvis du har lest litt om lavkarbo her inne, vet du at det er vanlig med platåer. Det er ikke anbefalt og gjøre endringer før man MINST har stått stille en måned. Kroppen jobber med og tilpasse seg allerede vektnedgang, og du må spille på lag MED kroppen....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat