Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-11, 23:12   #10733
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Nei er ikke en time jeg har bedt om, jeg har derimot time nå til tirsdag hos min egen fastlege. har vært og tatt blodprøver fra før, og påvist høyt blodsukker, og antar at det gjelder disse prøvene, hva som skjer framover osv.
Hadde dessverre ikke tid til å forhøre meg om akkurat hva timen imorgen gjalt, da jeg var på jobb og pausen min allerede var over når jeg satt i tlfkø for å melde avbud (på timen som ble satt opp plutselig imorgen.)
Kommer meg stort sett alltid til legen når jeg har avtalt time, men før jeg dro til legen sist så er det leeeeeenge siden jeg var der, i det hele tatt, så har ikke hatt mange timene å bomme på

Det som "irriterte" meg var egentlig tonen til hun som ringte, følte det som om det var heeeeelt naturlig å bare kunne møte opp til legetime dagen derpå, uten noe forvarsel, for at hun så blir sur/muggen (eller noe!) fordi jeg ikke kan.
Er vel kanskje ikke store sakene å irritere seg over, men nå for tiden som skjemaet mitt er så fullt, så ble det litt .. jah irriterende

vi har alle slike dager - og det er HELT greit!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/