Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-11, 22:39   #10730
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

Er det vanlig at legen/legekontoret forventer at man skulle droppe alt man har av jobb/planer for å møte opp til time De plutselig har bestilt for deg, dagen derpå??

Fikk tlf fra legekontoret idag på jobb, så det gikk på mobilsvar, der jeg fikk beskjed/spørsmål om å komme på time imorgen 0910. Så ringte opp og sa at det kan jeg ikke.
- Jaha! så hvorfor kan du ikke det da?!
var svaret jeg fikk. Må på jobb svarte jeg, og fikk i svar
- Ja jo, men er bare onsdager hun ( ikke min fastlege, men ei annen jeg skal snakke med o.o) er her.. *SUKK*
Så klimprer hun på pcen, og sier tilslutt (etter en laaaang pause,) jah du får komme neste onsdag da! skikkelig muggen kjerring :/
Men poenget (etter mye om og men), er det virkelig vanlig&forventet å kunne møte opp neste dag uansett?? virka som om hun mente jeg ødela skikkelig fordi jeg ikke kan møte imorgen^^

litt rotete men er trøtt, håper noen skjønner hva jeg mener hehe

Tja, dette er ikke en time DU har bedt om? Hvorfor har du fått time? Jeg pleier og prøve så godt jeg kan og komme meg til timene jeg får (når jeg har bedt om time selv da), siden de er så opptatte bestandig og det kan være lang ventetid.
Mitt legesenter innførte "time-på-dagen" slik at om jeg nå blir syk, kan jeg sende en sms om kvelden og få time dagen etterpå - uten unntak

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/