Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-11, 20:32   #4322
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg er her alttså.
Tenkte at siden det var pause fra dansingen i dag og sønnen er hos faren sin så skulle jeg benytte sjansen til å gjøre litt rent i huset. Jeg ventet en stund på at Maria skulle dukke opp, men dt gjorde hun ikke, så da får jeg vel bare ordne litt selv

Høres ikke ut som kroppen din har det helt bra nei, Dollsine, ketosen er deilig synes nå jeg. Likte religionsoversikten din

90% fett er bra altså, Appelsinpiken, du er flink Vi får ta igjen skravlingen en annen gang, sorry at vi var så stille når du ville ha selskap

Jeg orket ikke lage skikkelig middag i dag, så det ble bare en omelett m litt bacon og ost. Det betyr at jeg har litt karber til overs i dag, så tror jeg skal lage meg noen lapper til kveldskos litt senere. Men nå var det siste rest av vasking. ....Får datteren min og kjæresten hennes på middag i morgen, så da er det jo greit at det ser sånn noenlunde ut

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat