Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-11, 15:40   #8
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal jeg velge for å gå ned 5-10kg?

Opprinnelig lagt inn av Shalis, her.

Takk for mange gode svar!
Dette blir nok mer som en slankekur i første omgang ihvertfall. Men hvem vet, kanskje blir jeg overbevist etterhvert

Mulig bmi'en ikke viser meg som overvektig, men jeg merker det godt på klær som begynner å stramme for mye nå, så om det er i cm jeg går ned eller kg er det samme for meg! Tenkte også å prøve meg på svømming 2-3 ganger i uka. Sett bort ifra dette trener jeg absolutt ingenting, kan ærlig si at trening er noe av det verste jeg vet! (som sikkert mange andre også)

Skal sjekke ut boka du anbefaler nerthus!

Det er synd du ikke liker trening. Jeg tror nemlig at veien til den kroppen som du ønsker krever noe trening siden du har et så bra utgangspunkt (i forhold til mange her ). Altså - en kostholdsendring er nok ikke av veien det heller - iallfall ikke om du er glad i godteri&brus&hveteboller o.l..., men har du et rimelig greit kosthold fra før så må det nok litt bevegelse til.
Kanskje du kan finne en aktivitet som er gøy og ikke oppleves som trening? Dans, riding... leke sisten med ungene, lufte bikkja til naboen... klatring, yoga, pilates... vaske vinduer, rake plena, gå på jakt... mye som er bevegelse men ikke "trening".