Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-11, 15:20   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke lavkarboprodukter får man i vanlige butikker

Opprinnelig lagt inn av Qwerty66, her.

Hei alle sammen,

Jeg har prøvd å finne svar på det jeg lurer på i forumet uten hell.

Jeg lurer på hvilke lavkarboprodukter som finnes i vanlige butikker. Da mener jeg ikke f. eks egg og bacon, men spesiallagde lavkarbo/"lavkarbo"-produkter. Jeg setter stor pris på alle tips, også om "lavkarbo"-produkter som ikke egentlig har et spesielt lavt innhold av karbohydrater.

Hm, dette temaet er nok tatt opp før. Min erfaring er at spesielt Meny og Ica har i større grad fått inn sånt som sukrin, mandelmel, fiberhusk og johannesbrødkjernemel. Dette er allikvel butikk-avhengig...

Det å ramse opp ALL lavkarbomat man får i mange butikker blir helt håpløst da dette er MYE! Min anbefaling er at du går deg en tur selv - slik de fleste her har gjort - og leser på innholdsfortegnelsene.
Lavkarbo-produkter som ikke egentlig har et spesielt lavt innhold av karbohydrater - hva mener du med det? Vanligvis er jo ikke dette da et lavkarboprodukt, men alt man bare skal bruke i svært liten mengde er jo lavkarboprodukt sånn sett, sånn som feks hvitløk.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat