|
Sv: Demotiverende *sukk*
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Vel, om du ikke syns en slik tankegang er for deg beklager jeg å si at du sannsynligvis ikke vil lykkes med livstilsomlegging heller.
you kiddin' me?? Fordi at jeg ikke blir rørt eller bergtatt eller synes det er noe spesielt med disse tomme ordene og klisjèene vil jeg ikke lykkes?
Jeg er en realist, og jeg veit hva jeg skal gjennom, jeg trenger ikke noen amerikanske selvhjelpsfraser for å fortelle meg det. Alle og enhver som endrer kosthold/ livsstil for å gå ned i vekt blir vel skuffa om vekten går opp igjen. Og ja, jeg innrømmer det: Jeg går på lavkarbo for å gå ned i vekt. Jeg elsker brød og pasta og skulle ønske at jeg fremdeles kunne spise det, men guess what: jeg gjør ikke det. Fordi jeg veit hva jeg skal gjennom, og hva det betyr at jeg må forsake. Forhåpentligvis vinner jeg på sikt masse på det.
Så sorry ass, men det at jeg ikke faller for patetiske amerikanske klisjèer betyr ikke at jeg ikke vil lykkes. Og det at det fungerer for deg, betyr ikke at det fungerer for alle. Folk er forskjellige, vett!
|