Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-05, 16:46   #60
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Interessant det du skrev. Flott at du klargjore. Hva er feil i progrmamet da ? jeg skrev inn korekt info. Hvorfor viser progammet noe annet enn boka ?

Jeg skal lese skikkelig igjennom og fordøye det tror jeg. Mulig jeg vil snu litt på tallene mine, kosten altså, bare for å prøve det ....

Men du.....en annen ting jeg lurer på:

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

.
Ser du dette opp mot anbefalingene fra Optimal Ernæring, så spiste du for lite. Du tilførte kroppen bare ca. 1212 Kcal, og DET mener jeg er lite for ditt aktivitetsnivå. .

Hvor fant du de 1212 kcal henne ? Jeg har ikke ligget så lavt noen dager jeg..... Snittet mitt denne uka var 1505 kcal. Hadde en eneste dag rundt 1311, pga. jobb og dårlig planleggign.... Noen dager rundt 1450 andre dager rundt 1800... Jeg går somregel aldri under 1400 og skjelden over 1800 - da legger jeg på meg. Men som du sier, det kan være sammensetningen som må "tweakes" litt !!

Fra www.fitday.com

TOTAL: 1505 Kcal - fordelt med:

Fat:111 996 68%
Carbs:54 120 8%
Fiber:24 0 0%
Protein:87 347 24%
Alcohol:0 0 0%

Formelen jeg har lært er :
Kalorier = fett X 9 + (karbohydrater - fiber) X 4 + protein X 4 + alkohol X 7

Brukes det en annen i Optimal Ernæring, siden du får så mye lavere tall enn meg ?
Ble skikkelig nyskjerrig jeg nå.....