|
Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...
Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.
Når det er sagt, så slenger jeg ut en ide om å klistre litt flere tråder. Nybegynnertråden til arnakristin blir det jo lenket til hele tiden, uten at jeg har inntrykk av at det føles frekt?
Kanskje vi kan bygge opp tråder som klistres om leggkramper, migrene, hjertebank, hårtap, irritabel tarm og andre ting mange lurer på?
Støtter denne fullt ut.
Jeg trålet igjennom en god del av de klistrede trådene her inne når jeg fant forumet.
Jeg vil gjerne legge til at det er en del av oss som ikke er vokst opp med og aldri har fått noen opplæring i bruk av pc annet enn det man har prøvd seg frem med selv.
Selv er jeg en av dem.
En del ting har jeg jo tilegnet meg, men i en del emner er min kunnskap veldig mangelfull, bl.a. å bruke søkemotorer.
Jeg kunne tenke meg en "søk i forumet/søk på google for dummies" også???
Med typiske spørsmål som "hvordan finner jeg min egen tråd?" osv? og teskjeforklaring på hvordan man gjør det?
Og en tråd som omhandlet det som går under betegnelsen "partystoppere" her inne? Noe alla "Hva kan være årsaken til at jeg ikke går ned i vekt?"
Sikkert flere gjengangertemaer også som folk irriterer seg over...
Forresten mitt gravidforum var BIM, og der er det regelrett mobbing!!! (Anonymforumet da, riktignok, ikke resten av forumet)

|