Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 18:30   #80
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Jeg må innrømme at jeg sier i fra dersom noen drar opp en tråd fra 2005 eller så og spør direkete til hovedinnlegger( som gjerne IKKE er her), eller der hovedinnlegger for 2 år siden spurte om råd på sin meny. Det er utrolig mange som ikke ser på datoen på når tråden ble startet. Hovedinnlegger har gjerne ikke bruk for de rådene nå...

Ellers har jeg faktisk aldri vært på noe annet forum hvor det er så lite positivt å starte nye tråder. De andre forumene jeg er på har til og med en funksjon som forteller at denne tråden ble sist svart i for så og så lenge siden, er du sikker på at du vil poste.

Det er lov å søke og lete litt selv, og det er mange dårlige til, men det burde være lov å starte ny tråd uten å få krasse svar. Jeg svarer gjerne på det sammen igjen og igjen.

Men innlegg som oser av at hovedinnlegger ikke har lest noe,men enda bedyrer at de følger kuren til punkt og prikke og lurer på hva de gjør galt er vanskelige å svare på. For de oppgir sjelden HVA de spiser og i hvilke MENGDER de spiser eller om de faktisk er overvektige i det hele tatt. Hvordan skal noen vite hva folk gjør galt når de ikke oppgir hva og i mengde? Det hjelper ikke så mye å si at man spiser kylling, biff, agurk, paprika, fløte, smør og ekte majones når mengdene uteblir. Forholdene mellom matvarene er utrolig viktig for å vite hva som kan være feil. Ofte kan det jo være nettop fordeling mellom protein, fett og karbo som er feil eller at vedkommende spiser alt for lite.Eller at man spiser mye av en matvare vi vet kan være vektstopper.

Ellers liker jeg meg veldig godt her inne og synes dette forumet er en av de koseligste jeg er på.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat