Huff så trasig. Har du prøvd å legge helt om kosten? Altså ikke spise det samme vante liksom. Det hjalp meg. Man går seg litt fast, eller skal vi si at kroppen blir altfor vant med det? Jeg spiste stort sett det samme hele tiden, sånn noenlunde ihvertfall. Jeg varierte jo middager og diverse men det var kjøtt med blomkål, broccoli osv. Det samme opp igjen. Var bare en tanke. Men kan jo hende at kroppen din syns du er fin nå. At du skal gå så mye mindre ned i kalorier kan jeg ikke fatte å begripe går an. For det er da lavt nok vel. Hva med å øke litt mat inntaket da? Eller hadde du prøvd det sa du?( Skal få med meg alt som skjer her hjemme mens jeg er altfor ivrig etter å svare i denne tråden). Mange har jo god hjelp i en høykarbo dag. Men kan kanskje være lurt å ikke gå så veldig høyt. Sånn som for eks tre poser boller, masse poteter osv...... ja du vet hehe. Men spise endel mer karbo enn vanlig for så å se om noe skjer. Lykke til ihvertfall, du har min dypeste medfølelse. Irriterende når ingenting skjer.