Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 15:58   #2170
Lille34
Medlem

Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg synes mange av produktene smaker mye bedre enn forventet, så jeg er veldig optimistisk så langt Jeg har liiitt problemer med sjokoladeproduktene, men har ikke prøvd dem kalde enda slik jeg ser mange foretrekker. Har fått brownies nå, og spist en, men den ble ingen favoritt for min del selv om den gikk ned. Sorry, Titti

Fikk akkurat telefon fra min kursleder om at første gruppemøte er framskyndet to dager, til i morgen allerede! Litt kjedelig egentlig, jeg skulle gjerne gått på kuren 2 dager til før jeg veies ettersom man går ned mest den første uka Tror ikke det blir store utslaget på vekta til kursleder denne gangen, ettersom jeg veide meg en uke FØR jeg begynte på Eurodiett. Jeg spiste meg nok opp et kilo eller to ila den uka fordi jeg fikk for meg at jeg skulle spise alt jeg lystet på fram til kursstart... Det ble MYE sjokolade og potetgull, gittmen det har jo egentlig ingen betydning om det blir kortere tid mellom de to første veiingene, for dette er ikke et slankekurs men en varig kostholdsomlegging!

Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat