|
Sv: Vektstopp og vektøkning - høykarbodag?
Opprinnelig lagt inn av Nordmørsloppa, her.
Det jeg tenker er at på LCHF så vil vekten ""normaliseres" etter en bestemt tid...og de som er overvektige går ned i vekt, og de som er udnervektige går opp...
En liten tanke kan kanksje være at det du syns er en god vekt for deg, ikke nødvendigvis er det "kroppen din" mener du burde veie 
Ellers er det klart at du ikke skal gå å være sulten! fysj, det er det verste jeg vet, og er derfor jeg også holder meg unna lavkalori.,,,
Jeg følger kalorirestriksjon også,,,men jeg går ikke å er sulten forde
Men som sagt, en liten tanke kan være at kroppen din mener du skal veie noe annet en du selv vil ...
Skjønner hva du mener og er i prinsippet enig. Likevel må vi huske at også vi som ikke har fedmeproblem, bør kunne ytre våre ønsker for fremgang. De fleste synes nok at tjukkere midje enn hofte, er ikke idealvekt. Lover deg, tar ernæringen alvorlig og dette sitter ikke i hodet. Har ingen skrudd selvbilde eller spiseforstyrrelser. Konstaterer at jeg vil ikke gå mere opp i vekt og at jeg spør om råd hvordan gå ned de kiloen som har kommet de siste 9 mnd med samme kosthold og trening. Nettopp pga at lavkarbo ikke er slankekur men vektregulerende livstil. Det er mulig at kroppen min vil ha denne vekten nå, men det er slitsomt med tanken på feks klær på en dame 156 cm og str 42 rundt magen og for stort ellers. Høres det ut som normalvektig?
|