Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 13:40   #10700
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Hvor kjøper jeg billige kakao nibs i butikk i Oslo? (vil ikke vente i uker uten på iherb-leveransen).

Når jeg trenger noe fort pleier jeg ofte å bestille på iHerb med DHL, selv om jeg allerede har sendt en bestilling som kommer med posten. For ofte er det det billigste alternativet, selv om frakten kommer i tillegg. Det tar bare to dager.

Edit: Det ser ikke ut som cacao nibs er så voldsomt dyrt i Norge i forhold til iHerb. Det er en del helsekostbutikker som begynner å få mye raw food og sånt, så det er sikkert sjanse for å finne cacao nibs hvis du går innom et par butikker

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg vil vel heller si de problematiserer sine egne valg når en kommentar som 'det blir nok lenge til jeg drikker vin igjen' møtes av en lengre forsvarstale. Hadde det skjedd en gang ville jeg ikke reagert, men det skjer stadig med forskjellige folk.
Jeg lurer derfor på hvorfor de gjør det om de selv føler de må forsvare det?

Jeg tenker at de har litt dårlig samvittighet og innerst inne er litt usikre på om denne vanen er så bra. Kanskje det er et behov for å dempe stress e.l. - det er jo en vanlig grunn til at folk bruker alkohol eller andre substanser - og da er det ikke bare å slutte. Vi mennesker er sjelden helt ukompliserte i våre valg

Sist redigert av Huldr : 10-10-11 kl 14:14.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt