Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 11:53   #24
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hodet skal med ... Når?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Ja dere takk for alle gode råd. Skal ta bort de aller største klærne i dag og se om klær som jeg ikke følte meg vel i passer bedre. Jeg har i løpet av den siste tiden å se på meg selv på en annen måte. Ikke at jeg ser på meg selv som tynn, for med 30 kg igjen er jeg ihvertfall ikke tynn, men kanskje jeg kan se på meg selv som frodig eller lubben? Hva ER egentlig definisjonen på frodig og lubben? Med en bmi på 34,7 er jeg nå klassifisert som "fedme".

Bruk frodig konsekvent du. Lubben blir litt sånn "ikke innenfor klassen flott" i mine øyne...Frodig er vakkert uansett - i sær om man strekker ryggen, hever hodet og ihvertfall LATER som man er stolt av seg selv

Jeg gikk ned veldig mye over kort tid med pulver for en del år siden. Selv om jeg selv så at jeg så slank ut, ble jeg så satt ut av alle komplimenter som nå gjaldt KROPPEN min at jeg ubevisst brukte et år på og spise meg opp igjen... husker ennå lettelsen når jeg hadde lagt på meg, sammen med fortvilelsen... hodet må med! Selv om man går ned mye på kort tid må man fokusere på å holde vekta, og fordøye at en del mennesker inkludert en selv plutselig legger vekt på andre ting med deg enn tidligere...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat