Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-11, 11:13   #63
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Jeg synes dette forumet har en til tider mye barskere tone enn det andre forumet jeg er på, og synes noen ganger folk kan være urettmessig oppfarende Men det er stort sett i god mening, og det er heller ikke nødvendig å ta alt til seg - det er tross alt et forum.

Jeg synes ikke det er rart at fok svarer krasst eller med store ord når spørsmålene som blir stilt er svart på 1000 ganger før, eller når noen forventer å få alt servert, typ "Hva skal jeg spise?" uten noe mer info eller konkret problemstilling. Ja, forumet er kronglete å søke i, i tillegg er det en litt rotete forumkultur, hvor nye spørsmål blir stilt i tråder med helt andre titler, og man må lese mye for å få svar på spørsmålene sine. Men det er sånn forumet er, og min holdning er at man kan enten like det, være med å forbedre det, eller ikke være her i det hele tatt.

Et annet søketips er et site-søke i google. Gå inn på google.com, skriv

site:lavkarbo.no spørsmålet ditt

Da får du treffene som et vanlig googlesøk, men kun fra lavkarbo.no