|
Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...
F.eks: Jeg vil si at mine kunnskaper om temaet "håravfall" er relativt greie. Jeg opplevde selv å miste omtrent 2/3 av håret mitt etter jeg begynte å gå ned i vekt. Jeg leste og leste og leste om det for å finne en kur. Jeg vet bittelitt om håravfall.
Det dukker opp nye tråder om dette værtfall annenhver uke. Jeg skjønner fortvilelsen. Jeg skjønner frustrasjonen. MEN: Det finnes omtrent ørten tusen tråder her inne som er "hjelp jeg mister alt håret + EVT. det må være ketosens skyld". " Man trenger ikke starte en ny tråd om dette, så når jeg ser tråd nr. 3 om det samme på to dager blir jeg litt frustrert og en anelse provosert, for det går an å søke.
Og dersom jeg mot formodning skulle finne på å svare at det går an å søke, eller du kan lese her eller der, og får til svar "hvorfor svarer du i tråden om du ikke kan svare på mitt spm?" eller "dette er jo en gammel tråd, vil ha ny info" At det var sa du? Da blir jeg sint og jeg må beherske meg for å ikke skrive en tordentale. Men jeg trenger jo selvsagt ikke lese disse trådene, jeg gjør jo ikke det. Jeg kan jo selvsagt bare la være å svare i det hele tatt eller gjøre en minsteinnsats for å kunne hjelpe noen andre med håravfallet. Det kan jeg jo. Så kan jo alle de andre la være å svare også. Det blir ett fint forum
Jeg nekter også nå konsekvent å svare på tråder som tydelig er skrevet av personer som ønsker quick fix, seile på noen andres kunnskaper, alt lagt opp i hendene, eller de av dere som tror at ketose er eneste lavkarboretningen, og de av dere som skal ned 2 pyntekilo ved hjelp av ketose og ikke vil høre på at det kanskje er smartere å velge en annen retning.
Hør her, jeg prøver så godt jeg kan å holde meg i skinnet, svare saklig eller ordentlig, jeg prøver å la være å lese tråder jeg vet vil provosere meg til å skrive en mil lang tilsvarspost på. Jeg prøver altså. Men noen ganger provoserer ting meg ultimat mye, og spesielt nå når jeg er nært opptil høygravid og sånn passe på felgen når det gjelder alt.
|