Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 23:03   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hodet skal med ... Når?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Kanskje jeg burde ta bort alle klærne som er forstore og heller kjøpe inn klær som passer akkurat nå? Men de store klærne passer liksom så fint nå, de er store, romslige og behagelige.. Kanskje jeg trenger å ta på meg klær som jeg føler meg ukonfortabel i slik at jeg venner meg til dem? Har liksom utsatt å kjøpe noe nytt da klær er dyrt og jeg ville liksom ikke investere i "mens jeg venter klær" men heller slå til med nye klær når jeg er ferdigslanket... Feil tankeretning kanskje?

Må de være ukomfortable, da? Jeg går i både kledelige og komfortable klær, null problem.
Men, du har gått ned 22 kilo! Det er jo helt fantastisk! Om du har lyst på, og det ikke er et for stort innhogg i budsjettet så hvorfor ikke unne deg noe du føler deg vel og fin i!? Utrolig hvor mye klær i riktig størrelse og passform kan gjøre, altså. For ikke å snakke om en BH som passer, sånne ting!
Og klær i Norge er forholdsmessig billig, altså. Om du ikke må kjøpe desingerklær, da.

Jeg for min del handler stort sett bare vintage. Der kan man gjøre en del kupp. Og det passer bra, for jeg er lut fattig (ikke overdrevet). Ellers er det jo salg "hele tiden", og man kan jo nærmest bytte ut hele garderoben for nesten ingenting på H&M i sesongskiftene.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat