Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 22:57   #10684
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvorfor er det så mange som må ha et glass eller to vin hver dag, og som blir skikkelig hissige om man sier man ikke gjør det selv?
For egen del forstår jeg ikke helt at folk tør, særlig ikke de med barn. Hva om noe skjer og man må på legevakta f.eks? Skikkelig stilig å møte opp med alkoånde..

Jeg har ikke noe svar, for om jeg hadde tatt meg et glass vin eller to hver dag, noe jeg er truanes til å gjøre, så bryr jeg meg for det første null og niks om andres alkoholvaner kontra mine egne (har folk lite å drive på med, eller?), jeg har ikke barn, og jeg har ikke førekort. Plutselig følte jeg meg forunderlig fri!
Ok, jeg har katt, men det er dyrelegevakt to kvartaler unna.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥