Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 20:53   #4293
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Mine skiver er også ganske små, Dollsine, jeg bruker jo 1,5 l form, så det blir som en liten formkakeskive. Men jeg syns det er greit, trenger jo ikke være så store skiver - mest for å ha noe å legge alt pålegget på

Appelsin og Maria: Det er bare å glemme det som var spist i går og starte på ny frisk, ingenting å dvele med nå
Appelsin: Finn deg en god bok, tenn noen stearinlys, kos deg med maten, eller en kopp varm te, det kan være litt deilig og å finne roen i sitt eget selskap
Maria: Håper hytteturen var koselig og at dere fikk slappet av etter all sykdommen forrige uke!
Hehehehe det er bare en liten gutt som er litt begeistret for meg av en eller annen grunn. Han kom nettopp til Norge og ville fortsette med salsadansing, og meg var den første han traff på mail, kanskje var jeg hyggelig på mail, ikke vet jeg.... -Men nå er han litt vel close hele tiden... Han er minst 15 kanskje 20 år yngre enn meg, så for meg er det helt uaktuelt. -Men litt smigrende er det jo

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat