|
Sv: Hodet skal med ... Når?
Ja, si det?! Det er jo mange ting, noe så enkelt som at man må handle mindre størrelser. Veien ut av stor-avdelingene var en seier for meg. Jeg brukte opp mot størrelse 50. Nå bruker jeg 38/40, det er mange størrelser ned. Noe annet jeg la merke til var hvordan armene lå langs midja, og ikke minst at folk kommenterte mer og mer ettersom kiloene forsvant.
Mens jeg fortsatt var overvektig brukte jeg mye tid på å rett og slett studere meg selv naken i speilet, og etterhvert som jeg "vente" meg til det (jeg hadde vel ikke sett meg selv i bursdagsdrakta frivillig i voksen alder før det ) klarte jeg å nærmest tvinge meg selv til å stå der til jeg kunne se på det som faktisk var pent; beina, skuldrene, puppene, etc, og bare overse det faktum at magen hang og ryggen hadde valker. Det hjalp utrolig mye, altså! Ikke minst det å kunne friske opp garderoben sin, ta litt hensyn til hva man faktisk kler av farger og passform, ikke bare hva som passer.
Du har jo gjort en kjempejobb så langt! Ingen grunn til at du skal "utsette livet" til du er ferdig slanket. Opp med blikket, ut med puppa, ned med skuldrene! Flere av de flotteste damene jeg vet om er langt fra sylfider, men de kan det trikset, og de ser fader så flotte ut!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|