|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Heihei, alle sammen.
Selv om jeg hadde planene klare om mat i helgen, så gikk det rett i dass. Smågodt og popcorn i går ja - i store mengder!
Har forsøkt å redde meg inn i dag, men på tross av egg og bacon til frokost er jeg kjempesulten (greit nok at det er mange timer siden frokosten nå, men det får være grenser for hvor sulten man kan bli?) Karma is a bitch!
Nå står laksen i ovnen og grønnsakene skal straks i panna. Gleder meg helt utrolig mye. Hjelper å ha noe å tenke på i dag, hvertfall.
I Oslo pøser det virkelig ned. Det verste med sånne dager er at jeg blir alltid utrolig ensom og trist. Spiller liksom ingen rolle at jeg egentlig ikke er ensom - den følelsen kommer uansett. Eneste måten å ikke ha den følelsen på er å være sammen med noen. Kjæresten er på jobb, og bestevenninna har (endelig) fått kjæresten sin til Norge, så hun er jo opptatt med å vise han Oslo og at toalettet faktisk spinner vannet motsatt vei her enn i Australia... (Ja, det gjør faktisk det).
Så da må jeg holde meg selv opptatt (det hele har sikkert noe med at jeg fremdeles ikke trives i mitt eget selskap). Møkkadag.
Også var det alt det smågodtet i tillegg da... Glad jeg ikke er kvalm lenger, hvertfall...

|