Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 16:24   #4289
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Utrolig interessant at man forsøker å bruke denslags teori for vektnedgang. Men det er jo helt klart at de mentale prosessene i forhold til mat er langt mer komplekse enn en gjerne tror når en begynner på en slankeprosess. Jeg har i alle fall måttet jobbe masse med meg selv både mentalt og følelsesmessig de siste månedene - både i forhold til de valgene jeg tar - men kanskje ikke minst i forhold til hvorfor jeg tar de valgene jeg tar.... Personlig synes jeg denne prosessen er den tyngste biten, men jeg tenker at jeg må komme på det bedre sted også mentalt om jeg skal kunne greie å leve på en ny måte "etter slankekuren". Bevissthet er jo alltid første skritt i alt

Hmmm kanskje jeg skal vispe de eggene til eggedosis neste gang, da? Det skal jeg jammen prøve, hvis det hjelper på å heve bakverket mer. Du får komme med rapport hvis du prøver, Dollsine, regner ikke med at det blir mer baking på meg kommende uke i alle fall, siden jeg har kost meg med kokosbrød i 3 dager nå, må det blir spising av "ren mat" noen dager framover

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat