Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-05, 20:18   #13
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

Opprinnelig lagt inn av Helene

or 2 år siden fikk jeg pakke kalender av min kjære. første gang i hele mitt liv jeg har hatt det. gjett om jeg var glad da!

Det fikk jeg av min kjære også første året vi var kjærester! Og hver pakke var pakket inn i fint gavepapir, med et nytt kompliment til meg skrevet inni papiret. Nr 24 var et hjemmesnekret hjerte-eske i knall rødt glanspapir, med nyeste boken av Anne Karin Elstad (som jeg ønsket meg veldig masse, men ikke trodde jeg kom til å kjøpe før den kom i pocketutgave) omkranset av Mariannedrops som var favoritten min den gangen. Det var masse omtenksomhet og kjærlighet bak den gaven og hele kalenderen, og det er noe jeg alltid kommer til å huske!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat