Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-05, 20:07   #10
guro
Sterk og fri!

guro sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Alder: 60
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Jule-ting-og-tang

Jeg er også i gang med årets kalender. Det blir 24 'pakker' fordelt på hele husstanden. Jeg pleier gjerne kjøpe ting ungene/vi skal ha likevel. Det blir dyrere som kalender, men ikke noe bortkastede penger på 'søpplegaver'.

Foreløpig hare jeg:
- biletter til juleteater i hovedstaden, til begge jentene og mormor og meg
- en egen papirsaks til 2 åringen som driver å trener på å klippe
- en lydbok til storesøster, tror hun skal få en CD om gangen

Så leter jeg etter
- manikyrsett til storesøster, som gjerne kan stelle neglene sine litt, det tenker jeg også dele opp i flere pakker.

Lenger har jeg ikke kommet enda, men det blir vel noe lørdagsgodt, glanspapir, limstift, tape, annet hobbymateriell, pepperkakedeig, strømpebukser til juleantrekket, garn kjøpt på reste-tilbud, lutefisk til pappaen kanskje, tørrfor til pus, ol. Er 'gaven' stor, blir det rebus på kalenderen.

Jeg gleder meg til jul! Men for ikke å mase for mye prøver jeg spre forberedelsene. Jeg har som mål å være ferdig med julegavene og innkjøp julematen i november - ser det er flere her alerede. I desember vi jeg kose meg, da skal vi bake litt, gå på julemesser, julekonserter ol - det er ihvertfall drømmen .... Også pynter vi de siste dagene før julaften.