|
Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...
Ok at det er slike tråder her inne i ny og ne, så nyankomne medlemmer kan lese litt om hvilken mening andre har om dette. Sikkert lett å bli litt skremt av tonen i noen tråder her. Nå sikter ikke jeg til tråder som nye strater nødvendigvis. Hvis man blir lei seg og synes folk er frekke når man får råd om å lese i bøker eller tips om tråder som svarer godt på spørsmålet, synes jeg man er vel sårbar. Men i noen tråder hvor folk tipser og råder helt feil har det til tider vært veldig krast. F eks når folk råder til lite fett OG lite krabohydrater, her har de nok fått gjennomgå. I andre tråder kan medlemmer være virkelig uenige og diskusjonen går høyt og det kan bli krast der og. Når man som ny leser gjennom slike tråder kan man jo virkelig begynne å lure. Men jeg synes dette også er en veldig bra del av forumet, hvor diskusjonen går friskt og meninger kommer fram. Det jeg ikke liker så godt, er når det blir usaklig og gjerne når det går på person.
Nødvendigheten av å ha rom for slike diskusjoner her inne, er f eks å gjøre det helt klinkende klart at visse kostholdsretninger er direkte farlige og ikke forenlige med lavkarbo.no.
Jeg er veldig glad for lavkarbo.no, og alt jeg har lært og hatt nytte av her inne.
|