Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-11, 10:33   #45
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Egentlig kunne man bare fjernet forumsøket og forstørret googlesøkeboksen. Jeg finner alt jeg vil med google-boksen, den er super!

Men det betyr ikke at alle andre gjør det, og det betyr heller ikke at man kan være hyggelig når man opplyser om denne muligheten

Ja! Det håper jeg også på, jeg slet så innmari med den opprinnelige søkefunksjonen her inne (som sikkert utdaterer google ) i starten at jeg holdt på å klikke i vinkel, men begynte bare å bruke google, og søkte alt på +lavkarbo.
Det kommer vel til å skje etter hvert, og den baren som er der oppe nå kom vel sånn kjapt opp etter litt press. Men TTT, og sånn er det jo når vår superflinke admin som tar seg av alt det tekniske her inne også har jobb og familie, som de fleste av oss.
Men jeg prøver å spre ordet om at den finnes så godt jeg kan!

Ellers, sånn i forhold til trådtemaet, så synes jeg det kan være litt begge deler her inne. MEN jeg anser det overhodet ikke som den generelle stemningen her inne, langt i fra. Det handler vel mest om både noens måter å uttrykke seg på like mye som noens måter å lese ting på. Jeg tror på å trekke pusten og lese et svar to ganger, eller å bare ta the high road og la det være.
Jeg bruker i perioder mye tid og krefter på å prøve å hjelpe nye og forvirrede, men jeg må nok innrømme at spørsmål av typen "Hjelp! Hva skal jeg spise?" som det pekes til tidligere i denne tråden, hopper jeg elegant bukk over ... (Men jeg gidder heller ikke å bruke tid eller energi på å tyne vedkommende for tynt grunnlag).
Jeg har ellers ikke så mye forumserfaring utenom lavkarbo.no, og synes generelt det er stor takhøyde og mye velvillighet og vennlighet her inne. Det hender jeg er litt på kvinneguiden (men ikke så ofte lenger), og jeg har inntrykket av at forumet vårt framstår som en inkarnasjon av Moder Theresa i forhold. Makan til mye drøy bitching og personangrep, altså ...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat