Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-05, 18:33   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Beas slankedagbok

Hei Bea, og velkommen med dagbok.
Signerer på de andre her jeg. Du spiser altfor lite !
Agurk har 0 næring. Kinakål har ikke så mye det heller, men er bedre en ikkeno. Spis grønnsaker med farge på !

Alle måltider skal inneholde protein, fett og antioksindanter/grønnsaker. Ikke vær redd for fett eller grønnsaker. Det finnes så mye gode salater i grønnsaksdisken nå. Ikke bind deg til de tradisjonelle kinakål og issalat. Bruk cherrytomater & paprika, vårløk og selleri. Ja alt det du finner. Prøv nye ting og nye smaker. Som dressing har jeg lagt inn en oppskrift på urteolje som er innmari god. Bruk masse friske urter i maten, det setter farge og smak. Til middagen kan du ha dampa brokkoli og/eller mos av brokkoli og blomkål. Se i forumet her under oppskrifter og les oppskriftene i ketolyseboka. Du HAR lest boka, ikke sant ??

Du kan også lese under Atkins tillatte matvarer på Induksjon. Alle matvarene der er OGSÅ tillatt på Ketolysekuren + litt til !

Du har masse valg og der er bare fantasien som setter grenser !

Flott at du drikker masse vann forresten !

Lykke til videre !