|
Sv: Jeg synes det er litt utrivelig her inne noen ganger ...
Jeg må si at jeg ikke har følt at jeg har vært redd for og spør om noe her inne, så jeg kan ikke akkurat si jeg kjenner meg igjen i dette, men på den andre siden fikk jeg en tilbakemelding der jeg selv ble beskyldt for og ha en ovenfra og ned holdning, så jeg er kanskje en av dem som dere mener har en besserwisser-holdning?
Jeg har hele tiden følt at forumet er inkluderende, men som med alle skriftelige forum; det trykte ord kan oppfattes på helt andre måter enn når man prater med noen og også har kroppspråk og ansiktmimikk og forholde seg til.
Jeg prøver etter beste evne og svare, men kjenner jeg av og til blir litt småfrustrert når enkelte ferske sier at LCHF ikke virker selv om de ikke passer på å få i seg fett, eller de får sjokk når de kjenner på kroppen hva det vil si og gå fra høykarbo til ketose sånn rett uten videre.
Mitt lille hjertesukk er at man bør jo gjerne sjekke opp litt FØR man kaster seg inn i noe. Og har man ikke sjekket opp på forhånd og spør her inne, så må man vel nesten godta at man blir bedt om å sjekke og lære litt selv?