Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-11, 16:12   #4277
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg også vil jobbe to dager og ha fri fem dager helt herlig, nå føler jeg virkelig skuldrene har sunket flere hakk. Har også vært en liten tur ute i fiværet. Men jammen begynner det å bli kaldt -ikke lenge til frosten kommer tror jeg

Hehehehe - lurer på det jeg også Dollsine om de faktisk har lært noe, eller om de bare ser at det er penger i det.... -Men siden en del folk faktisk leser det som står i tabloidavisene og tror på det, er det jo uansett bra om de får ett mer nyansert syn på dette da, uavhengig av motivet bak. Til nå har jeg egentlig mistenkt vg for å være så negativ til lavkarbo pga økonomiske interesser, dersom de nå får både et lavkarbo og "vanlig" tilbud i vektklubben sin, så vil de kanskje ikke styres av slike interesser lenger, og da kan vi kanskje forvente mer nyanserte artikler i framtiden. Kanskje....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat