Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-11, 11:58   #39
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Studie i raskt vekttap à la Thomas Geisner - noen andre?

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Gøy å lese, Photobscura!

Jeg kuttet ettermiddagskaffe, hadde kanel på kokospannekaker og unngikk i det store og hele melk, med unntak av en vareprøve med wheyprotein tidlig ettermiddag.
Lå generelt lavere på karbo enn jeg pleier også (detaljer i journalen min). Men vekta hoppet ned 700 g fra i går!!! Jeg mistenker sterkt melkeprodukter for å være min partystopper, men har ikke vært villig til å kutte før nå. Ser ut til at det må til gitt, selv om mitt "eksperiment" ikke har vart særlig lenge. Har erfart det før.

En dag er lite forskningsmateriale da... når det er sagt har jeg samme mistanke som deg til melk også for min del. På ferie eksperimenterte jeg med å gjeninnføre melk og ser ut til å tolerere melk, men gikk et par kg opp. (Lekk tarm, reagerte på mel og melk ... lang historie .. legen mener at reaksjonen på melk kunne være en sekundæreffekt og forsvinne etter at tarmen ble frisk og mel 100% ute av kosten... fyren hadde nok rett, men 1-3 kg har gått på etter at jeg begynte å meske meg i melk, fet ost og tyrkisk youghurt )