Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-11, 11:54   #16
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU er den beste måten å slanke deg på?

Stikkord som fungerer som et kosthold for meg
- Ikke mel i noen form (dette er 100%)
- Mat fra bunnen av/unngå ferdigmat
- Ikke drikke frukt/bær (juice) og begrense mengden til 1-2 frukt/250g bær daglig
- Unngå sukker og søtsaker (også "sukkerfritt")
- Forsiktig med større mengder meierivarer (smør unntatt)

- Spise masse forskjellige grønnsaker; røde/grønne/oransje/gule/lilla fra "over" og "under" og "opp i trærne"
- Lage ren mat på enkle råvarer, inkludert mat fra havet.
- Holde meg til fett av type mettet/enumettet/omega 3 så langt jeg kan.

Det var mine tanker for meg. Men siden ingen er like så kan man ikke blåkopiere kosthold mellom personer. (Og jeg tror at også helsemyndighetene kunne "godkjent" dette med unntak av ankepuntene "fullkorn må til" og "fett er farlig" )