|
Sv: Back in style!
Rapporterer herved om null nedgang i forrige uke, og 0.6 kg ned denne uka. Er ikke frisk enda, er igang med pencilinkur nummer 2 mot lungebetennelsen så jeg driver ikke streng lavkarbo ennå. Det byr meg litt imot enda, men får håpe lysten kommer tilbake snart 
Sliter veldig med inntak av vann nå, vannet der jeg bor har ikke en god smak igjen. Ser ut til at de aldri klarer å får ordnet opp vannanlegget som faktisk er rimelig nytt. Men men, akkurat det får ikke jeg gjort noe med. Vet dog av erfaring at høyt vanninntak er viktig for å gå ned i vekt, ihvertfall for meg så derfor er det litt kjipt at det smaker så heslig 
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|