Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 19:09   #4263
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

ja, jeg syns også det er utrolig deilig å kunne gå i mange timer uten mat, Appelsinpiken. Spesielt når jeg er ute og danser, hvis du da blir sulten må du enten ha tatt med noe, ellers er det bare sjokolade tilgjengelig.... Gjett hvor ofte jeg har pleid å dytte i meg sjokolade for energipåfyll da..... Nå klarer jeg meg hele kvelden på en skikkelig feit middag

Men jeg bruker nok likevel mer penger på mat nå enn før. Når jeg skal spise bare kjøtt, fisk og grønnsaker, så vil jeg ha skikkelig kvalitet på alt, gidder ikke sitte med noe som smaker dårlig.... I tillegg har jeg en tenåringssønn som nå spiser lavkarbo, og når han ikke fyller på med pasta, ris og brød (som jo er kjempebillig) så går det stooooore mengder kjøtt og grønnsaker altså.... Men trøster meg med at vi spiser mye sunnere begge to da
Guuud jeg fatter ikke de mengdene med brød, ris og pasta jeg spiste tidligere. Hva tenkte jeg på egentlig????? Jeg hadde virkelig null begrep om hvor dårlig det var for kroppen min - godt man aldri blir for gammel til å lære seg nye ting

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat