|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?
Jeg lever stort sett som på ketolyse, men gjør det litt mer lettvidt for meg selv med å bruke landlord brokkoli- og blomkålgrateng, peppersaus på pose (for det er jeg sååå glad i), litt partydressing på hamburgeren og litt sånn småtteri i tillegg. Jeg er ikke like nazi som jeg var. Jeg har prøvd og feilet med en høykarbokveld i uken. Jeg klarer ikke spise sjokolade jevnlig uten å gå på en smell. Det er veldig skuffende. Samtidig er jeg ikke klar for å gi opp sjokolade for alltid heller, så jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det med det. Jeg kommer til å spise høykarbo til jul og noen ganger til i året, men hvor hyppig... det er det store spørsmålet. Du sier noe om å øke karbene for å kunne leve litt mer normalt. Det kjenner jeg er et sårt punkt for meg, når storfamilien er samlet eller jeg er med venner, at jeg må ordne med min egen mat og ikke kan spise det samme som dem. I helgen var det spesielt tungt, og jeg hadde mest lyst til å gi opp hele kuren. Men jeg vet at enten spiser jeg LKHF, ellers så spiser jeg meg feit! Jeg mister kontrollen.
|