|
Sv: Da var jeg på utrygg grunn igjen ...
Gratulerer så mye!
Da får vi kanskje med oss en til i skravletråden for gravide?
Jeg fikk store problemer med å leve slik jeg ønsket kostholdsmessig de første tre månedene, jeg var så kvalm.
Det sa bare stopp, og jeg måtte ha brød (Hære gård, spiret solsikke namnam-med smør...), farris og grønne epler.
Det var det eneste jeg hadde lyst på.
Nå er jeg godt over i gode vaner igjen, og lever vel forholdsvis slik du skisserer, minus ølen og vinen - men med litt mer kh enn deg. Jeg er ikke redd for et glass nypresset appelsinjuice for eksempel, hvis jeg fyser på det. De dagene jeg har ligget på 40 g kh, så sa kroppen tydelig fra at det var for lite. Jeg følte meg ikke bra, så jeg justerer litt opp når det trengs. Det anbefaler jeg deg også å gjøre, du kommer sikkert til å kjenne på deg hva som fungerer godt for deg.
Nå skal det sies at jeg er normalvektig, men jeg har som mål å ikke legge på meg mer enn nødvendig, og å leve så riktig for min kropp og spiren som jeg klarer. Jeg spiser også kikerter, bønner, linser mm. I tillegg får jeg i meg endel supermat (hampfrø, chiafrø, acai, spirulina og hvetegress bla pluss masse omega3 og b-vit etc)
Jeg opplever også at jeg har mer energi enn sist, det er tydelig at kroppen har godt av dette.
Ønsker deg alt godt og et flott lavkarbo-svangerskap!
|