|
Beas slankedagbok
Jeg har ikke lavt stoffskifte sier legen. Selv om jeg har lurt mye på det selv. Tester det med jevne mellomrom uten at noe er galt. (heldigvis egentlig )
Det er endel mat jeg ikke tåler, så jeg synes det er vanskelig å finne mat jeg kan spise på denne kuren. Må nok tilstå at det blir mye det samme, ja..... Men det er egentlig ok, hadde jeg bare fortsatt å gå ned i vekt. Kan jo ramse opp noe av det jeg ikke kan spise nå med det samme: egg, sopp, kokos, melk eller melkeprodukter (men tåler heldigvis litt ost), skalldyr, og fisk ( kan smake et par skiver røket laks i fiint selskap, men der går grensen). Ikke drikker jeg kaffe, te eller alkohol heller. Men jeg koser meg med et glass cola light av og til.
(Hyyyl! Høres ut som den snerpa jeg da! )
I går spiste jeg følgende:
Frokost: 200 gr. finsnittet agurk, bittelitt rå løk, revet norvegia, og 5 skiver kokt skinke.
Så småspiser jeg litt skinke og litt ost utover dagen.
Middag: ca 200 gr agurk, en neve finsnittet kinakål, litt rå løk, et kyllingbryst og litt tacosaus.
I tillegg drikker jeg mye vann! Har kjøpt oss sånn amerikansk kjøleskap med isbitmaskin å sånn Det går MYE vann om dagen ja!
Er tacosaus ok forresten? Det står ingenting om sukker på glasset.....
Dette høres kanskje litt lite ut? Det ser så rart ut nå når jeg skriver det Men jeg synes det går greit jeg altså. Men vekta går ikke nedover likevel
Nei, nå maser minstemor. Vil nok ha litt oppmerksomhet ja Bra kjedelig når mamma sitter ved datamaskina, vet du.
|