Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 15:38   #4247
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ha ha ha. Synes jeg ser maska på hun jenta hvis du dro opp cocosa'n og ei skje og bør på. Eller flaska med Udos Da hadde hun vel trodd du var smågal vel?

Jeg synes der er bra du ikke rekker å lese deg opp hele tiden Piken; det betyr at du konser på skolearbeidet! Så fortsett sånn du

Jeg har vært og handlet nå, og er det en ting jeg ikke forstår så er det hvordan så lite varer kan koste så mye? Rett nok dro noen kilo fårikålkjøtt avgårde med deler av sluttsummen, men likevel da! Jeg orket ikke annet ennå handle matvarer, og dro hjem. Men jeg ble en smule fasinert over at jeg ikke kjente så mange av de som var på handel på dagen. Ellers gjør jeg jo alle innkjøp på ettermiddag/kveld.

Nå har jeg, mens jeg skrev dette selvfølgelig, spist lunsj. Kokosbrød skjært i tynne, tynne skiver, med et godt lag med smør på og ost oppå der. Mulig det finnes noe bedre å ha på, men dette er iaf en favoritt hos meg.

Og jeg ikke fått mail fra Tyskland ennå Synes de er vel trege nå ja, trodde de var effektive jeg?

Sist redigert av Dollsine : 07-10-11 kl 15:52.
  Svar med sitat