Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 10:03   #4243
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen
Uff, nå mistet jeg hele det lange innlegget jeg akkurat skrev, får prøve igjen da....

Maria: Å det med medisinering av barn kjenner jeg til altså, det er ikke enkelt. Vi prøvde å lokke med sjokolade og brus etter medisin, men det hjalp faktisk ikke, måtte tivinges i den lille sønnen min også, han har vilje til tusen. Datteren min var nesten aldri syk, så hun slapp vi helt unna medisinering med, heldigvis. En føler seg som en fæl mamma, da, men en vet jo at det må til

Sanna: Uff, så synd for dere at det ikke gikk i ordenTrøsteklem til deg. Men når dere fikk så god takst og et bud på takst rett etterpå, vil jeg tro huset har potensiale, og da tror jeg nok det vil komme andre og se det potensialet også. Gi det litt tid du, så skal du se det ordner seg!

Nysgjerrig Nok: Ja, ta en prat med legen neste gang, kan jo hende det fins noe som kan hjelpe mot pms plagene. Kan jo være det at du har sluttet med p-sprøyte gjør at hormonene er ekstra opprørske også, så kanskje ordner det seg litt over tid.
Og brun kennedy aktig kjole med bolero og høye støvletter høres fantastisk flott ut. Du blir nok kveldens dronning - ta i tillegg fram den gode følelsen på at du føler deg flott og at du har gjort en fantastisk jobb for deg selv og kroppen din de siste månedene. Det å føle seg flott med seg selv skinner igjennom - og du vil se enda mer fantastisk ut
Vi er med deg - ikke la de folkene pille deg på nesa, da skal de få med meg å gjøre
Og du, håper det ordner seg på jobben din også, kiipt å høre at du også har hatt slike problemer, vi får utveksle litt erfaringer her når vi ser hvordan det utvikler seg

I Idag ser det ut som det er noen små glimt av solen her, så mine planer om en liten bytur blir gjerne noe av - er ikke så glad i å rusle rundt i pøsregn... Hehehe jeg kommer ikke fra Stavanger da - kommer opprinnelig fra et sted nærmere Dollsine -men det regner minst like mye der, så jeg burde være vandt til det, men liker det likevel ikke.
Men aller først er det late-tid i sofan med kaffe fram til jeg blir klar fo å innta noe mat

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat