Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 23:15   #4237
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Tror jeg bruker healeren min nøyaktig slik du bruker psykologen din jeg Pruttis Kanskje er det egentlig det hun er - psykolog - uansett hjelper det meg å få ting ut og få feedback på det. det samme her inne - jeg synes også det er lettere å skrive om ting enn å prate om det mange ganger.

Det har vært en god dag i dag. Veldig lat dag, men jeg føler jeg har senket skuldrene litt i dag. Slappet av, spist god mat, kost meg litt med sønnen, han hadde noen minutter til overs for mamman i dag. Står til og med en porsjon med entrecot og bernaise saus klar til han i kjøleskapet, så han er happy happy.

Kanskje jeg skal følge ditt eksempel Dollsine sjelevenn og ta en tur til byen i morgen. Litt shopping kan sikkert få meg til å føle meg enda bedre. Noe kuult å ta på mandag kanskje....Må prøve å ha selvtilliten på topp når hverdagen skal møtes mandag...

Må ta vare på gode dager venner - ønsker dere en god natts søvn alle sammen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat