Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 22:38   #4236
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Bente: Jeg tar tilbudet til meg, du vet aldri hvor haren hopper
Det er veldig viktig at vi letter på det vi tenker og føler. Jeg er sjeleglad jeg har faste tider hos psykolog, rett og slett for å lette på trykket. Har måtte forklart litt til mamma at jeg sitter ikke der og klager over såret barndom og vonde minner; jeg snakker om dagen i dag, følelsen jeg har når jeg kommer - tar dagen fatt og de aktuelle tanker og faktorer som måtte spille inn den dagen jeg er der. Om det skulle være noe som skjedde for ørten år siden, så snakker vi om det. Er det om Flørt og Fyr, så er det det som opptar meg da og som må bearbeides muntlig der og da.
Slik oppfordrer jeg dere alle til å prøve få til. Om så her inne eller på private meldinger til noen dere ønsker dele tankene deres med. Feedback er greit og trygt, mange meldinger her inne både i gruppen og privat har jeg følt har vært som en varm og god klem, og det var akkurat det jeg trengte der og da. Ikke alt kan skrives i gruppen, det er tross alt noe alle og enhver kan søke opp på søkemotorer, så vær forsiktig. Men få det ut. Er det at gubben er teit, så skriv det! Ikke hold det inne, det bygger seg opp og tar energi fra deg. Ikke la det. Jeg har tatt opp ganske mye her som jeg ikke deler med mange av de nærmeste, nettopp fordi jeg er trygg på dere og at det er (for meg) lettere å formulere meg skriftlig enn muntlig. Dels fordi jeg som oftest gråter når jeg skriver her inne (om helt hverdagslige ting også), og jeg føler det er ubehagelig å gjøre det foran andre ansikt til ansikt.

Når vi er glade er vi kjempegiret på å fortelle, dele gleden man føler med de nærmeste, sant? Når vi er triste er det mer naturlig å holde det inne for å forskåne de nærmeste, sant? Hvorfor?

Dollsine: Du har helt rett; jeg legger både Fyren og Flørten på hylla akkurat nå. Må ha tid til å bearbeide litt i forhold til begge to. Må avslutte før jeg kan håpe på noe mer med Flørt, men jeg har følt for ham siden før jul, det kan jeg ikke knipse vekk. La han på hylla siden jeg bodde i Tromsø og Fyren var mest tilgjengelig. Jajøss, dere vet jo resten av den historien. Nuvel, nå er tiden inne for å bare ha Prutti-tid framover. Så kommer det som måtte komme.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat