Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 21:40   #4230
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ladies! I'm home!

Først:
Nysgjerrig: Vennen min. Vit at vi bryr oss om deg, og vi lytter (leser) til det du har å si (skriver). Jeg er jo eksperten til å tømme det meste av gørr som surrer rundt i hodegørret når det herjer som verst - og det er GODT å bare få det ut - og få litt støtte, omsorg og kjærlighet fra noen på andre siden av skjermen. Nå sliter jeg ikke med hormonhumør (bare med hormoner OG humør) og kan ikke sette meg inn i det som skjer med deg når du havner i den rette fasen av syklusen din. Men; det fins hjelp for det. Hva med å snakke med legen din? Akupunktur?
Får vondt av deg når du skriver du tok til tårene da jeg spurte deg hvordan du hadde det, men på en annen måte tror jeg kanskje du trengte løfte på lokket litt? Vi er nødt til å slutte holde så tett på følelsene våre, alle sammen! Jeg er i alle fall ganske klar på at dette året har vært en sant helvette, men dette kollektivet her inne har holdt hodet mitt over vannet og ute av institusjon. De fleste av dere har sikkert skjønt til nå at jeg er psykisk ustabil med diagnose bipolar og dermed sliter med mitt, men dere skal ha en stoooor takk for at dere holder ut og gir meg rom og kjærlighet. For det gjør dere! Herlighet, nå renner nå mine tårer her altså.

Bente: Godt med fridager? Håper du nyyyter de - og jeg kommer på biffbesøk snart, hørtes rååågodt ut

Dollsine: Dagen i dag har jeg gruet meg til i lengre tid, men det gikk overraskende nok ganske greit. 2 klokketimer hos gyn+fysio, masse informasjon og noen nye spørsmål og utfordringer, men alt i alt dro jeg fra Tromsø (herlighet så godt det var å være i Tromsø igjen, da!!) med en plan og forståelse fra fagfolk. Jeg har fått bekreftet en god del, fått forklart en hel del og fått en større følelse av at noen forstår. Masse planer ift. psykomotorisk fysioterapi, magemassasje, sexolog, medisiner og nye timer i Tromsø til oppfølging. Masse å forholde seg til, men jeg er positiv til dette. Endelig, etter 11 år.

Anbefaler ingen å reise med begynnende bihule- og ørebetennelse. Kjøpt FortFrisk og nå letter det litt! Herlig, det funker altså!

Veldig glad i dere alle sammen, vi er en god gjeng.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat