|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hei igjen. Her er jeg, like kjedelig som tidligere i dag, men med mer håp i blikket siden det kan sies å blir leggetid snaaaaart. Gjett om en sånn dag er kjekk å ha da! Så kjekk at i morgen har jeg lagt et program med å besøke en venninne, handle, se på et par ting mm. Jeg har nettopp spist middag, eller...jeg vet ikke om jeg kan kalle dette rælet for middag. Eggerøre, stekt chorizopølse og grønnsaksrester fra i går og dagen før det igjen. Greit nok er det varmt, men jaggu var det ikke annet heller nei. Takke meg til entrecote! Og vi er soulmates ja!
Jeg undres på om en kan bli sur at å spise høykarbomat? Sånn skikkelig drittsur hele tiden? Jeg har vært skikkelig drittsur de siste dagene (ikke sånn PMS-sur, men på en annen måte). Rett nok er jeg ikke fornøyd med å ha spist noe av det jeg faktisk har spist, men fra å være misfornøyd til skikkelig sur?
Gubben prøver nå stakkar....han hadde til og med vært på polferd i dag og kjøpt ei flaske vin til ei som stort sett har hodepine hele tiden, og iaf etter å ha drukket rødvin. Måtte dra litt på smilebåndet da Vinen er ikke god; dessverre er garvesyren noe av det jeg liker best med rødvin. Og så var det 8 g sukker/l. Han vet jo ikke at jeg følger med på det, og så ble jeg sur på meg selv fordi jeg ikke er fornøyd med det jeg får 
Jeg signerer trusegrensene Piken! Ett sted må de jo gå . Jeg er sikker på at du kommer i havn med den oppgaven din innen fristen. Så får truser være truser. Evt kan du investere i noen nye i anledning oppgave og kjæreste vet du 
Jeg er spent på hvordan det har gått med Prutt i dag, og om hun har fått noe svar. Håper du fikk gode svar på utfordringene dine jenta mi!
Maria: deler du oppskrifta på den lasagnen din? vær så snill??
Nå skal jeg strekke meg ut und pleddet igjen, og se på TV en times tid. Snakkes med vi!
|