Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-11, 19:37   #4224
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Bente! Vi er soul-mates i dag!

Høres ut som drømmetilstanden for en ungdom det der ja! Skikkelig kraftkost. Jeg har en del dårlig erfaring med entrecote fra restauranter, men har oppdaget at der det er en suksess så har de langtidsstekt kjøttet. Mener å huske det var maks 60 grader i 5 timer eller noe sånt. Dette var til en middag med mange personer da, så kjøttstykket var sikkert stort. Hva lurt gjør du da Bente?

Er vi ikke alltid det Dollsine

Jeg pleier å kjøpe hel entrecote, gjerne et sted der de selger litt godt mørnet kjøtt, hos slakter eller ett sted med gode kjøttvarer. Synes nesten alltid kjøttet på Rema er seigt uansett.... Salter peprer, steker det først på alle kanter i stekepanna, stikker inn steketermometer og steker det til ca 65 grader kjernetmp i ovnen, på 180grader. Kvaliteten på kjøttet er imidlertid helt avgjørende synes jeg

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

For en dustedag!
Kanskje jeg må ta med meg skittentøyet til kjæresten og vaske klærne mine hos han? Han syns sikkert det er herlig når jeg ber han holde seg laaangt unna når jeg står der med det skitne undertøyet og klær som har ligget liiiiiitt for lenge i skittentøyskurven. Sexy...

Hehehe han synes nok du er sexy uansett søte Appelsin -Men skal være enig i det at litt av romantikken forsvinner fra forholdet den dagen en begynner å vaske underbuksene til hverandre....

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat