|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.
Er veldig usikker på størrelsen, men jeg tror noen Panduro-butikker har lignende rør (til å oppbevare mystisk hobbystæsj i?) - og kanskje noen blomsterhandler? Vage minner om at noe sånt brukes i den sammenheng også. Evt kan du sjekke på apoteket - en del prøveglass for ymse formål er sånne klare rør, men uvisst hvor store eller anonyme de er. (Litt uaktuelt å bruke noe det står "avføringsprøve" på, antar jeg. )
Jeg har sett i Panduro-katalogen og fant ikke helt det jeg leter etter. De hadde små krukker, men ikke disse små reagensrørene.
Haha, fant noe greier som kunne ligne på det på en medisinsk side. 236 kr per stykk! Haha, nei takk!
Jeg trodde de bare brukte store reagensglass i kjemi, men det var flere størrelser her. En versjon i plast med skrukork her. Rimelig pris, men privatpersoner må handle for minst 600 kr eks mva på kptkomet.no. Hadde ikke tenkt å bestille for så mye akkurat...
Så da gikk jeg over på eBay og fant masse. D'uh hvorfor tenkte jeg ikke på det med det samme? Så da blir det nok shopping derfra. Jeg må måle når jeg kommer hjem (er på jobb) og se hvor store jeg egentlig vil ha.
Åh, det hadde vært litt kult å kjøpe stativ og ha krydder i disse stående på kjøkkenbenken! Tihi, passer en geek som meg.