Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-05, 22:43   #25
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: "Du er hva du spiser", TV3 torsdag, kl. 21.30

Opprinnelig lagt inn av Nille

Promgrammet kan nok være en "øyeåpner" for mange, syns ikke det var nok info til at folk flest lærer noe av det. Litt harelabb ?? Jeg ble veldig skuffet. For meg var det bortkasta tid. Trist men leitt... Tror ikke det blir noe fast torsdagsinnslag hos oss ...

Enig med deg, Nille. Men vi må også innse at vi som er her inne sikert er litt mer opptatt av ernæring enn det gjennomsnittsnordmannen er. For et par dager siden hadde jeg en diskusjon med en kollega i kantinen om loff og cola til lunsj. Han kunne ikke fatte og begripe at det ikke skulle være en fullgod lunsj. Så.... vel... Det ER kanskje en grunn til at grandiosa selger mest liksom. Kanskje dem som ikke leser innholdsfortegnelser, som tenker seg om, og som bryr seg o hva de putter i munnen har mer utbytte av dette programmet enn oss, hva vet jeg?

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat