Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-05, 22:39   #23
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: "Du er hva du spiser", TV3 torsdag, kl. 21.30

Opprinnelig lagt inn av dolphy

Hvor ble det av konklusjonen?? Er det fler enn meg som satt lange i maska og venta på resultater fra nye blodrpøver??

Jeg har sett den danske utgaven av dette programmet før. Og det var mye mer nøye og detaljert. Om ikke de hadde akkurat prøve resultatene, så hadde de hvor mye de hadde gått ned i kolesterol og blodtrykk, etc. Det var det mer forklart med maten - hva og hvorfor. Og det møtte deltakerne etter 4 uker 8 uker og så vidt jeg husker 6 mnd etterpå. Det var en konklusjon.....

Når man først står frem i et slikt program (også slik disse gjorde) så forstår jeg ikke helt hvorfor de ikke kunne fortelle om resultatene ...... De nevnte jo kun kolesterolet - og ikke noe annet. Men det er vel en grunn, selv om jeg ikke ser den ?

Promgrammet kan nok være en "øyeåpner" for mange, syns ikke det var nok info til at folk flest lærer noe av det. Litt harelabb ?? Jeg ble veldig skuffet. For meg var det bortkasta tid. Trist men leitt... Tror ikke det blir noe fast torsdagsinnslag hos oss ...